KALİTE YÖNETİMİ

Hasta ve çalışan gereksinimlerinin temel girdiler olarak ele alındığı, tüm hizmet süreçlerinin hastane yönetiminin sorumluluğunda planlandığı, kaynakların etkin yönetildiği, hizmet sunum süreçlerine ilişkin ölçüm, analiz ve iyileştirme çalışmalarının yürütüldüğü ve bu sayede hasta ve çalışan güvenliği ile memnuniyetin temel çıktı olarak değerlendirildiği bir sistemdir.

Kalite Yönetim Sistemi’nin Amacı
Çalışan güvenliği, hasta güvenliği ve hizmet kullanıcı odaklılığı, kalite iyileştirme, kurumsal planlama ve performans gibi ilkeleri temel alan hastanemiz, ‘Minimum Risk, Maksimum Güvenlik ve Optimum Düzeyde Kalite’ yi sağlamaktır.

KALİTE POLİTİKASI

Önceliğimiz hasta ve yakınlarının beklentilerini karşılayarak, memnuniyeti
en üst düzeyde tutmak,

Çağdaş yönetim anlayışı ile kalite yönetim sistemini kurmak ve sürekli
iyileştirmek,

Hasta, tedarikçi ve tüm çalışanların kuruma duyduğu güveni sürekli
geliştirerek dürüst ve kaliteli sağlık hizmeti sunmak,

Çalışanlarımızı sürekli eğitimlerle destekleyerek ekip ruhunu ve
iyileştirme sürecini etkinleştirmek

İnsana saygılı çalışma ortamını sağlamak,

Kaynaklarımızı etkin kullanmak,

Bölgemizin en saygın ve güvenilir hastanesi olmak,

İş arkadaşlarımızla ilişkilerimizde sevgiye, saygıya, paylaşıma ve iş
birliğine önem vererek yaratılan ekip ruhu ile başarı ve başarısızlıkta
sorumluluğu paylaşmaktır.

KAPAT
×
KAPAT