Son Güncelleme : 23/07/2024

KALİTE YÖNETİMİ

Hasta ve çalışan gereksinimlerinin temel girdiler olarak ele alındığı, tüm hizmet süreçlerinin hastane yönetiminin sorumluluğunda planlandığı, kaynakların etkin yönetildiği, hizmet sunum süreçlerine ilişkin ölçüm, analiz ve iyileştirme çalışmalarının yürütüldüğü ve bu sayede hasta ve çalışan güvenliği ile memnuniyetin temel çıktı olarak değerlendirildiği bir sistemdir.

Kalite Yönetim Sistemi’nin Amacı
Çalışan güvenliği, hasta güvenliği ve hizmet kullanıcı odaklılığı, kalite iyileştirme, kurumsal planlama ve performans gibi ilkeleri temel alan hastanemiz, ‘Minimum Risk, Maksimum Güvenlik ve Optimum Düzeyde Kalite’ yi sağlamaktır.

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

Sağlıkta Kalite Standartları için TIKLAYINIZ.

Kalite Yönetimi Organizasyon Şeması için TIKLAYINIZ.

KAPAT
×